Budgetträning

Sedan ungefär fyra veckor tillbaka har jag tränat här hemma. Inget som är direkt avancerat eller dyrt! Jag känner mig mycket piggare och orkar allt mer för varje dag.

DSC_0007

Det jag använder mig av är:

  • Vattenflaskor, med lika mycket vatten i som hantlar
  • Yogamatta
  • Träningsprogram av POPSUGAR Fitness

Allt som allt har detta, inklusive nya träningsskor, kostat mig under femhundringen och kommer räcka länge! Istället för att betala flera hundra, ja tusenlappar på gymkort när jag kan göra allt det där hemma. Jag tycker att POPSUGAR Fitness har många ett varierat utbud av olika träningsformer, intensitet och längd. Det finns någonting för alla helt enkelt.

DSC_0009

Efter att jag varvat ner och duschat äter jag ungefär 1 dl proteinpudding gjort på casein. Just nu har jag smakerna Double Chocolate Almond och Piña Colada.

fröken hallqvist

Kommentera

