Trasiga möbler

Igår förmiddag kom alla beställda möbler dock var både soffan och sängramen trasiga! Soffan måste ha gått sönder i frakten och sängen hade skönhetsfel. Turligt nog kunde de skicka ut nytt och hämta det trasiga redan idag annars hade jag varit tvungen att vänta till på onsdag nästa vecka. En ny soffa kom och en ny sängram. Soffan är nu uppe. Imorgon sätts sängramen ihop då jag har fullt upp med tvättstugan och annat städ ikväll.

image

Det var ju inte bara en soffa och sängram som var beställd. Igår sattes badrumshyllan ihop och en tvättkorg, inte för att den var så svår att sätta ihop (ta bort plasten, klart).

image

Förutom att sätta ihop möbler har jag och Johan varit på stan en sväng. Köpte lite smått och gott att ställa in i badrumsskåpet och den nya badrumshyllan. Nu ikväll ska jag roa mig med att tvätta, städa, sätta ihop trådbackar till garderoberna och sen blir det lite av en mini spakväll.

fröken hallqvist

One thought on “Trasiga möbler

Kommentera

